قطع دوباره درختان در دانشگاه تهران صحت دارد؟

قطع دوباره درختان در دانشگاه تهران صحت دارد؟ در پی گزارش تعدادی از اساتید دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مبنی بر قطع درختان این دانشکده بخاطر انجام کار‌های توسعه‌ای و عمرانی، رییس این دانشکده با ضمن تکذیب این مطلب گفت: حتی یک مورد قطع درخت در زمین‌های دانشکده مدیریت نداشتیم.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 12
کد خبر: ۱۲۹۱۵۰

به گزارش راهبرد معاصر، دکتر طاهر روشن‌دل ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر یک سری ساخت و ساز‌های توسعه‌ای در زمین‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران انجام می‌دهیم، ولی هیچ قطع درختی در این فضا صورت نگرفته است و ما حتی یک درخت را قطع نکردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال انتقال پست برق در زمین‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هستیم و با وجودی که فضای سبز این دانشکده بسیار وسیع است، اما هیچ آسیبی به این فضا وارد نشده است.

رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تاکید کرد: اختلافات، شیطنت و درگیری‌های صنفی همواره در همه جا وجود داشته است و نمی‌دانم بر اساس چه مستنداتی این ادعا‌ها مطرح می‌شود.

روشن دل خاطر نشان کرد: ساخت و ساز‌های توسعه‌ای در دانشکده مدیریت، پروژه جدیدی است که توسط خیرین ساخته می‌شود و قرار است ساختمان‌های دانشکده‌های جدید نظیر حکمرانی در این مکان ساخته شود، ولی هنوز اسامی دقیق این دانشکده‌ها نهایی نشده است./ایسنا

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار